Marni for H&M!!


Lanvin in ihtişamlı koleksiyonu ve Versace’nin şık tasarımlarından sonra Marni’de H&M için çok şık bir koleksiyon hazırlamış.Marni at H&M Koleksiyonu, 8 Mart’ta yani bugün İstanbul’da İstinye Park, Marmara Forum ve Ankara’da Gordion AVM’de satışa sunulmuş ve anında kapışılmış..Malesef  ben uzakta olduğum için gidemedim ama zaten bugün aldığım yorumlardan sonra orda olsam da gidermiydim bilemiyorum..Sanmıyorum..Açılış izdiham ve kaosmuş..İşte Vahşi Kapitalizm.

Fırfırlı hırkalar, iri ve karışık  desenler,puantiyeler ve en sevdiğim egzotik çiçeklerden kolyeler..Koleksiyon çok zevkli.

 

 

 

Photos by ST…

About Tothemoon
For collaborations or any other enquiries please email me : nazli79@gmail.com

2 Responses to Marni for H&M!!

  1. Anonymous says:

    burda olsaydın kesin giderdin de o kaosun içinde birşeyler bulabilr miydin orasından emin değilim:)

Leave a Reply

